Conversal nam de uitdaging aan en migreerde de inhoud van de oude website, bestaande uit zo'n 30 pagina's, naar een nieuw, op maat gemaakt platform. We ontwikkelden een migratieplan voor een naadloze overgang in zoekmachines en implementeerden plugins zoals Elementor en HubSpot voor meer flexibiliteit. Custom Post Type-sjablonen in WordPress zorgen voor extra gebruiksgemak, terwijl de meertalige functionaliteit het bereik van Unibricks uitbreidt naar zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten.
De nieuwe website van Unibricks is een toonbeeld van moderne en gebruiksvriendelijke webontwikkeling. Met een pagespeed van 83% en de mogelijkheid voor het team om zelf landingspagina's, blogposts en testimonials aan te passen, weerspiegelt de site volledig de filosofie van Unibricks.
De integratie van Elementor en HubSpot heeft de klant een krachtige marketing- en salestool gegeven, wat resulteert in een efficiëntere bedrijfsvoering en een sterkere online aanwezigheid. Binnen slechts één jaar trok de website een indrukwekkende 238K bezoekers, een getuigenis van de succesvolle SEO-strategie en de aantrekkingskracht van het merk.
Gratis adviesgesprek met onze Digital Architect Steven. Hij bespreekt jouw uitdagingen en plannen en stelt Conversal voor.
Maak een afspraak